Bestway - reklamacije

22.08.2022
Bestway - reklamacije


Volim svoj dom u slučaju reklamacija (za proizvode kupljene putem našeg internet sajta www.volimsvojdom.rs) postupa u skladu sa zakonom o zaštiti potrošača (ili u skladu sa Zakonom o obligacionim odnosima, ukoliko reklamaciju prijavljuje pravno lice).

U slučaju reklamacije Bestway proizvoda, kupac se može obratiti  Bestway servisu putem telefona 065/6644962 ili mail-om na servis@bestwaycorp.si, ukoliko imate dodatnih pitanja možete se obratiti i timu sa sajta Volim svoj dom putem telefona 064/8296985 ili mail-om na reklamacije.volimsvojdom@gmail.com.

Reklamacija se odnosi na bazen, odnosno platno bazena i pumpe za bezen. Obaveza kupca je da prilikom prijave reklamacije mailom priloži sledeće dokumente:

·         Kopija računa

·         Detaljan opis oštećenja

·         Fotografiju oštećenog dela

·         Ukoliko se radi o pumpi, potreban je serijski broj iste

Nakon toga očekujte da vas kontaktira osoba zadužena za reklamacije, u zavisnosti od oštećena biće vam ponuđeno rešenje za rešavanje reklamacija.

Reklamacije će se razmatrati samo za oštećeni deo, odnosno samo za platno/korito bazena ukoliko voda propušta negde u koritu. U slučaju da je kvar na pumpi, reklamacija se uvažava samo na pumpu.

ROKOVI ZA PRIJAVU REKLAMACIJE

Rok za reklamaciju na platno korita – 6 meseci od datuma izdavanja računa

Rok za reklamaciju na filter pumpu – 2 godine od datuma izdavanja računa

Rok za reklamaciju na dodatnu opremu (prekrivači i podloge)  – 1 godina od datuma izdavanja računa

Rok za reklamaciju na proizvode na naduvavanje – 8 dana od datuma izdavanja računa

Reklamacije na oštećenje nastalo u transportu

Nakon isporuke poručenog proizvoda, proverite da li je proizvod stigao neoštećen. Rok za prijavu reklamacija na oštećenje u transportu je 24h. Ukoliko primetite oštećenje, tj. ako vam je uređaj stigao polomljen, izgreban, ulubljen i sl. molimo vas da odmah pošaljete slike i proizvoda i ambalaže na reklamacije.volimsvojdom@gmail.com.

Pored slika, molimo vas da navedete vreme kada je izvršena dostava, kao i broj računa po kome ste kupili proizvod.
Ubrzo će vas kontaktirati neko iz naše službe, poslaćemo kurira da napravi zapisnik i vaša reklamacija će biti procesuirana u najkraćem mogućem roku. 

U slučaju da se ustanovi da je reklamacija opravdana i uvažena, kao i da je dostavljena sva potrebna dokumentacija kupac će dobiti zamenski proizvod u najkraćem vremenskom roku.

VAŠ VSD TIM

Koristimo internet kolačiće (cookies) i poštujemo Vašu privatnost kako bi imali optimalno iskustvo na našoj web strani.
Pogledajte Politiku privatnosti za više detalja.

PRIHVATAM

Za sve informacije možete nas kontaktirati na broj telefona
011/408-2174
ili na e-mail
servis.volimsvojdom@gmail.com