Odvojene pošiljke

28.01.2023
Odvojene pošiljke
Često nam se postavlja pitanje poručio sam dva proizvoda, stigao je samo jedan. Hoće li mi biti poslat drugi? Da li će mi se naplatiti dupla poštarina? Ovu su samo neka od pitanja koja kupci postavljaju svakodnevno. Zato ćemo u ovom tekstu pokušati da Vam objasnimo zašto nekada paketi dolaze razvojeni.

Mi smo online prodavnica koja ima veliki asortiman različitih proizvoda. Fizički je nemoguće da svim proizvodima raspolazemo na jednom mestu. Iz tog razloga se desava kada poručite dva ili više različita proizvoda da dobijete više različitih paketa, jer se roba šalje iz različitih magacina. Ovo je česta pojava ne samo kod nas nego i kod drugih internet prodavnica. A jedini razlog tome je širok asortiman različite robe.

U ovakvim situacijama postoji mogućnost da vam paketi stignu istim ili različitim kurirskim službama. Kurirske službe sa kojima sarađujemo su Bex Express i D Express. Kod ovakvih pošiljki kupac uvek snosi trošak dostave koji mu je naveden u porudžbini. Bez obzira da li je stigao jedan, dva ili više paketa, kupac uvek snosi samo jedan trošak dostave ukoliko nije drugacije dogovoreno ili postoji razlog zašto navedeno odstupa. Dakle, prilikom prijema jednog od paketa imaćete da platite cenu poručenog artikla i trošak dostave. Dok ćete pri prijemu ostalih paketa (pozvoda) platiti samo cenu poručeng artikla. Iznos svih pošiljki treba da iznosi celokupan iznos koji je naveden pri kreiranju vaše porudžbine. Dakle, ukoliko ste kreirali porudžbinu u iznosu od 5.000 dinara sa troškom dostave celokupan iznos primljenih paketa nakon sabiranja mora da iznosi navedeni iznos. Daćemo primer navedenog: „Prvi paket je iznosio 3.000 dinara sa troškom dostave dok je drugi paket iznosio 2.000 dinara. Kada se oba iznosa saberu celokupan iznos daje 5.000 dinar“. Iznos svoje porudžbine uvek možete proveriti putem mejla koji dobijete na vašoj mejl adresi u vidu potvrde porudžbine ili na fiskalnom isečku koji dobijate uz svoj poručeni proizvod.

Trudimo se da kupcima uvek na vreme dostavljamo informacije o dostupnosti robe, shodno navedenom kada robe nema na stanju mi kupce o tome obaveštavamo telefonskim pozivom ili slanjem obaveštenja putem mejl adrese i nikada ne šaljemo preostalu robu iz porudžbine dok od kupca ne dobijemo povratu informaciju da li želi slanje iste. Kada Vam stgne jedan artikal a drugi nedostaje ne postoji mogućnost da robe nema ili da smo Vam poslali samo ono što smo imali na stanju. To ne radimo. Dakle, to je samo znak da vam roba ide iz različitih magacina i da očekujete više paketa na naznačenoj adresi.

Za sve informacije i nedoumice možete nas kontaktirati putem sledećih brojeva 064/8296978, 064/8296985 i 011/408 2174 ili nam možete pisati na sledeću mejl adresu servis.volimsvojdom@gmail.com

Koristimo internet kolačiće (cookies) i poštujemo Vašu privatnost kako bi imali optimalno iskustvo na našoj web strani.
Pogledajte Politiku privatnosti za više detalja.

PRIHVATAM

Za sve informacije možete nas kontaktirati na broj telefona
011/408-2174
ili na e-mail
servis.volimsvojdom@gmail.com